Domeniul neuroștiinței aplicate, respectiv al metodelor de studiere și îmbunătățire a activității creierului folosind tehnologia, este încă foarte puțin cunoscut și exploatat în România. Astfel că, Neuro Performance Enhancement Center poate fi considerată o inițiativă cu adevărat temerară.
Totul a început ca un proiect personal pentru Costin Dămășaru, animat de lupta sa cu tinitusul, o afecțiune neuronală teribilă, și de înfrângerea ei cu ajutorul unor proceduri bazate pe neurotehnologii pe care le-a studiat în cadrul MIT (Massachusetts Institute of Technology). Treptat, s-a transformat într-un demers inovator continuu, menit să ofere șansa de a „elibera oamenii de limitele propriilor minți” în cadrul Centrului de Cercetare în Augmentarea Performanțelor Neuronale.
Date fiind complexitatea domeniului de activitate și noutatea programului de „antrenament neuronal” dezvoltat de Dr. Psih. Dămășaru și echipa sa de cercetători pentru un public român încă neavizat, crearea unei imagini puternice, care să atragă notorietate și interesul audiențelor vizate, era un pas esențial în evoluția business-ului aflat încă la început de drum. Mai mult, devenea necesară articularea unui discurs de brand clar și relevant, care să plaseze Centrul într-o poziție dominantă pe plan local și să-l pregătească pentru o viitoare extindere în afara granițelor țării. Acestea au fost premisele de la care am plecat în proiectul de rebranding al Neuro Performance Enhancement Center.