Cu toată această dezvoltare intensă, compania încerca să găsească răspunsuri unor întrebări de business: De ce nu suntem percepuți ca lider, deși cifrele susțin acest lucru? De ce nu am reușit să transmitem în piață calitatea inovatoare a produselor noastre? De ce publicul nostru continuă să creadă că suntem o companie regională și nu una națională, cu capacitatea de a ne extinde în viitor și în afara granițelor țării? Cum am putea să ne extindem business-ul către segmentul de consumatori finali?
BF BOOSTER
O soluție agilă de branding
5, 4, 3, 2...1 START!

Drumul spre dezvoltare pavat cu legături trainice
SYMMETRICA
Symmetrica este lider în industria de pavaje vibropresate din România.
Această poziție a fost câștigată prin extinderea la nivel național, cu cinci fabrici în principalele regiuni ale țării, cu un istoric de peste 20 de ani și o echipă dedicată de peste 400 de oameni, și, în plus, cu un fapt unic în industrie: dezvoltarea propriilor linii de producție.
Imagistică de brand riguroasă, ca și caracterul business-ului
Sistemul de comunicare vizuală a fost regândit și transformat în spiritul noului brand. Se concentrează pe transmiterea ideii de relație de durată, de la stilul fotografiilor, la limbajul grafic folosit în materialele de comunicare (pictograme de produs, simboluri etc.). Regulile noului design au fost implementate la nivelul materialelor de comunicare interne și externe. Cel mai amplu proiect din această etapă a fost redesignul catalogului de produse Symmetrica, un puternic instrument de vânzare. Astfel, am transformat comunicarea vizuală într-un vector de exprimare a caracterului riguros, bine-structurat al organizației.

Conținut generat să răspundă nevoilor clientului final
O soluție oferită de noi la întrebarea cum poate business-ul să-și extindă prezența și în segmentul clienților finali, a fost să creăm site-ul www.inspiratiepavaje.ro. Construcția lui urmărește obiceiul acestui segment de a se documenta și a decide asupra soluțiilor de pavaj adoptate pentru casa lor, inspirația fiind un element important în decizia acestora de achiziție. Consumatorul are însă posibilitatea nu doar să se inspire asupra soluțiilor de pavaj, dar, foarte importat poate să solicite detalii de la echipa Symmetrica și astfel, fiecare informație intră în baza unică de clienți, ceea ce oferă o imagine completă asupra nevoilor celor două categorii mari de clienți: B2B și B2C. Desigur, un element important în digitalizarea prezenței brandului Symmetrica a fost și alinierea la cerințele noi - mobile. Versiunile mobile-friendly ale manifestărilor brandului fac experiența cu Symmetrica mai accesibilă ca oricând.

Ne-am bucurat de o colaborare foarte bună și fructuoasă cu o echipă care a reușit să vină cu răspunsuri pentru toate nevoile noastre. Soluțiile oferite ne-au fost întotdeauna explicate cu maxim profesionalism și au fost, de asemenea, în conformitate cu cererile noastre. Suntem cu adevărat încântați că am finalizat acest proiect important pentru noi, rezultatul final depășind cu mult așteptările noastre inițiale. Cu siguranță vom continua colaborarea noastră și în ceea ce privește proiectele viitoare.
Impact pe termen lung
Rezultate proiect:
\ Rebrandingul a adus energie și încredere în poziția de lider pe care compania o merita
\ Creștere a calității recrutării, prin creșterea atractivității brandului pentru potențialii candidați
\ Îmbunătățirea capacității de negociere a companiei de pe poziția percepută de lider
\ Creșterea percepției de calitate asupra produselor și serviciilor
\ Crearea unui sistem de comunicare a brandului eficientă
\ Atragerea și creșterea atenției segmentului de clienți finali asupra brandului
\ Creșterea gradului de recunoaștere a companiei
\ Eficientizarea managementului comunicării cu o bază unică de clienți și consumatori