Deoarece Agricola are deja în portofoliu un produs în categoria ouălor, numit Ou Supererou, ce se adresează segmentului vizat prin lansarea noii game, compania a luat în calcul extinderea acestui sub-brand la nivelul celorlalte sortimente pe care ar urma să le conțină. În acest context, am fost provocați să venim cu o propunere de abordare din punct de vedere al poziționării și identității noii game, care să răspundă nevoii de diferențiere, dar și riscului de canibalizare în raport cu brandul-umbrelă Agricola, pentru a atinge obiectivele de business stabilite.
BF BOOSTER
O soluție agilă de branding
5, 4, 3, 2...1 START!

Alimentația echilibrată pentru eroii mari și mici
Agricola - Bravito!
Grupul de companii Agricola datează din anul 1957, fiind în prezent al doilea cel mai mare producător din industria cărnii de pasăre și lider de piață în categoria salamurilor crud-uscate.
Întregul său portofoliu este comercializat sub brandul-umbrelă Agricola și include produse care se bucură de o mare notorietate în rândul consumatorilor, cum sunt Puiul Fericit, Ouăle Ochioase și cele Inimoase, Salamul de Sibiu. În același timp, compania dorește să lanseze un nou brand de produse alimentare dedicat mamelor și copiilor, prin care să atragă un nou profil de consumatori și să-și consolideze astfel poziția în piață.



Design de ambalaj
Ne-am propus să creăm un peisaj animat, care să facă legătura dintre universul copilăriei și caracteristicile produsului. Astfel, layout-ul este împărțit în două zone distincte, colorate contrastant, care servesc interacțiunii dintre identitatea brandului BRAVITO! și cea a filmului de animație Shrek. Ilustrațiile minimaliste, inspirate din universul benzilor desenate, comunică în mod dinamic informațiile de produs importante.
Crearea designului de ambalaj și implementarea etichetelor produselor din portofoliul noului brand a fost o etapă laborioasă, date fiind cerințele specifice și procesul complex de aprobare impuse de parteneriatul cu Universal și folosirea licenței Shrek.
DreamWorks Shrek © DreamWorks Animation LLC. All Rights Reserved.







Impact pe termen lung
Implicarea noastră în proiect s-a concretizat prin:
\ Stabilirea direcției strategice pentru dezvoltarea noului brand
\ Definirea poziționării de brand menite să asigure relevanță în fața audienței țintă
\ Formularea ideii care stă la baza construcției brandului și a sloganului
\ Crearea noului nume de brand - BRAVITO! - care reflectă ideea brandului
\ Dezvoltare identității vizuale ca expresie a poziționării brandului
\ Designul de ambalaj capabil să diferențieze brandul la raft și să atragă consumatorii vizați.