Categoria suplimentelor alimentare este una cu totul aparte, foarte fragmentată între multiplele opțiuni de produse și branduri, disponibile în diverse canale de vânzare offline și online, și, în același timp, oarecum rezervată și tradiționalistă în ceea ce privește obiceiurile de cumpărare și consum. În acest peisaj de piață complex și, poate, încă greu de descifrat, brandul Adams Supplements are nevoie de o abordare nouă pentru a-și câștiga locul dincolo de rafturile familiare ale rețelei de retail deținute de compania-mamă, Adams Vision, acolo unde posibilitatea de a accesa noi segmente de consumatori este mult mai mare, dar și competiția mult mai puternică.
Evoluția Adams Supplements până în prezent a fost influențată în mare măsură de oportunitățile venite fie din sfera producției, fie din cea de distribuție sau comercială, fără a beneficia de o strategie de portofoliu și un mesaj de brand foarte clare, sau de o identitate coerentă. Acesta este și motivul pentru care fondatorul business-ului consideră că imaginea Adams este învechită, prea „colorată”, neracordată la tendințele categoriei. Simțind că lipsa unei poziționări vizuale relevante, într-o categorie în care consumatorul tinde să devină tot mai avizat în ce privește opțiunile și alegerile sale, reprezintă o amenințare pentru business, el a văzut necesar un rebranding pentru a continua să valorifice potențialul oferit de piața în creștere.