BF BOOSTER

O soluție agilă de branding

5, 4, 3, 2...1 START!

A.G. Billig

O poveste originală despre împlinire prin iubire

A.G. BILLIG

A.G. Billig, sau Andreea, cum o cunoaștem noi, este unul dintre acei oameni a căror poveste de viață ar putea deveni bestseller dacă ar fi publicată.

Jurnalismul, experiența în comunicare și PR, activitatea ca om de radio și TV, talentul și pasiunea pentru scris, expertiza dobândită în auto-publicare, latura antreprenorială, călătoriile, inițierea spirituală și mutarea în SUA, toate își găsesc un loc însemnat în biografia sa. Între acestea, scrisul are un rol esențial în viața Andreei, fiind forma de exprimare care o apropie cel mai mult de ceea ce simte că este menirea ei spirituală, aceea de a-i ajuta pe oameni să-și amintească că iubirea este adevărata lor natură.

Provocarea de business

A.G. Billig este autoarea a 3 cărți de ficțiune și nonficțiune despre iubire și diferitele ei manifestări, publicate în limba engleză, fiind unul dintre așa-numiții scriitori indie care se bucură de mare popularitate în rândul cititorilor de peste Ocean. Prin urmare, provocarea de a lucra împreună la dezvoltarea brandului său de autor a fost plină de inedit și satisfacție deopotrivă.

Date fiind diversitatea industriei editoriale și creșterea semnificativă a producției de titluri din ultimii ani, scopul proiectului a fost să scoatem în evidență ceea ce face brandul de autor A.G. Billig să fie unic pentru cititorii diferitelor genuri pe care le abordează, de la ficțiune până la dezvoltare personală și self-help.  

Soluția de branding

Cu ajutorul soluției noastre de branding rapid, Brandfusion Booster, am susținut un proces sprint, exclusiv în mediul digital, în urma căruia am articulat strategia de poziționare a brandului de autor și mesajele cheie folosite în comunicare. Acestea au devenit apoi sursa de inspirație în dezvoltarea identității sale vizuale.   

În cadrul workshop-ului online de descoperire, am explorat alături de A.G. Billig aspirațiile sale de viitor, relevând astfel viziune ca, peste ani, cărțile ei să se numere printre cele pe care oamenii le dăruiesc altora cu speranța de a-i inspira să facă primii pași în direcția dorită și să-și schimbe viața în bine. Totodată, am reușit să aducem la lumină contribuția și impactul pe care autoarea își dorește să le aibă în viața cititorilor, formulând misiunea sa de a-i înălța spiritual, astfel încât aceștia să poată depăși obișnuința, lumescul și limitările lor.


Propria călătorie către a deveni o ființă iubitoare, ajutată de studiul extins al maeștrilor spirituali și adoptarea diverselor forme de terapie, cum ar fi Reiki și metoda Silva, ghidează scrierile și creativitatea autoarei. Astfel, ea reușește să se diferențieze printr-un stil narativ accesibil și foarte personal, care îmbină întâmplări reale, înțelepciune antică, spiritualitate și dovezi științifice. Din acest motiv, cărțile sale oferă perspectivă, claritate și, totodată, o energie care declanșează și facilitează procesul de transformare, ajutându-i pe cititori să descopere iubirea de sine și viața sub semnul iubirii. Aceasta este promisiunea de valoare pe care A.G. Billig o face celor care caută inspirație și răspunsuri la întrebări existențiale, autenticitatea sa provocând ecou în mintea și inima lor.

Conduși de misiunea A.G. Billig și de promisiunea sa de valoare, am exprimat unicitatea brandului de autor sub forma unui credo care stă la baza tuturor manifestărilor umane și artistice ale autoarei. El vorbește despre iubire ca o superputere pe care toți o avem și cu ajutorul căreia putem să ne urmăm visurile. Această idee se transformă în îndemnul pe care A.G. Billig îl adresează cititorilor săi în sloganul „Stabilește destinația și lasă iubirea să te poarte înspre ea”.

 

Odată definite strategia de poziționare și ideea brandului, acestea sunt transpuse apoi în diferitele forme de exprimare specifice brandului de autor în relația cu audiențele sale, de la biografia oficială și subiectele de discuție cu media, până la discursul și mesajele folosite pe diferitele canale de comunicare digitale și offline (website, social media, participarea la evenimente de carte etc.).

Impact pe termen lung

Rezultatele urmărite în acest proiect Brandfusion Booster au fost:

\ Definirea strategiei de poziționare a brandului de autor - viziune, misiune, valori, personalitate, diferențiatori, promisiune de valoare

\ Formularea ideii brandului de autor și a mesajelor cheie folosite în comunicare - credo, slogan, biografie oficială, puncte de discuție cu media 

\ Articularea sloganului de brand

\ Dezvoltarea noii identități vizuale - logo, materiale de comunicare (design website, social media, coperta carte)

Atunci când vrei să te faci remarcat pe piața de carte atât de competitivă acum, fie că vorbim de România sau de piața internațională, un brand de autor este absolut necesar. Iar pentru a-l realiza, ai nevoie de ajutorul unui specialist, care să poată privi cine ești și ce scrii în mod obiectiv, și să identifice acele aspecte care te definesc cel mai bine și care au puterea de a atrage atenția, simpatia și loialitatea potențialilor cititori. Un specialist care să așeze toate acestea în cele mai potrivite cuvinte, mesaje, culori, și elemente vizuale, într-un cuvânt să creeze un brand unic și de mare impact. Brandfusion a reușit să facă aceasta într-un timp record. Rezultatul a fost cu mult peste așteptări, constând într-o identitate de brand remarcabilă, exact așa cum mi-am dorit, dar și o clarificare a viziunii mele asupra carierei mele de autor. Profesionalismul desăvârșit al membrilor echipei este însoțit de multă pasiune și dedicare, și de aceea a fost o adevărată bucurie și plăcere să lucrez cu ei. Le sunt profund recunoscatoare și recomand echipa Brandfusion din toată inima.

A.G. Billig

Proiecte similare

Str. Sighișoara Nr. 36, Sector 2, București - Vezi pe hartă

office@brandfusion.ro

Accept cookies from this site

This website uses cookies to track your behavior and to improve your experience on the site.

You can always delete saved cookies by visiting the advanced settings of your browser.

Do not accept cookies Only accept functional cookies Accept all cookies