BF BOOSTER
O soluție agilă de branding
5, 4, 3, 2...1 START!
SOLUȚII PENTRU CONTEXTE DIVERSE DE BUSINESS

Business nou
Ești în momentul în care trebuie să-ți faci cunoscută ideea pentru a obține votul de încredere al publicului țintă și al celor care vor face parte din echipa ta, sau pentru a atrage investiții care să-ți susțină devoltarea mai departe.
Acum trebuie să pui bazele brandului tău și să îți transformi ideea într-o viziune de business bine articulată, clară, convingătoare și pregătită pentru viitor.
Branding de valoare:

Creșterea vizibilității
Business-ul tău este viabil și are potențial de a fi scalat rapid și predictibil. În timp ce pregătești creșterea bazei de clienți sau intrarea pe noi piețe, apare nevoia de a-ți intensifica eforturile de comunicare, pentru a crea vizibilitate și notorietate în jurul brandului tău.
Acum este momentul să activezi poziționarea pe piață a brandului și să o pui în valoare prin acțiuni de comunicare coerente și eficiente.

Adaptarea la piață
Când vrei să-ți continui evoluția, adesea devine necesar să-ți reconfigurezi portofoliul pentru a răspunde cerințelor noi ale clienților sau unui peisaj competițional diferit, să te repoziționezi sau să abordezi noi categorii de piață, ori să îți extinzi activitatea în mai multe țări.
Acesta este momentul potrivit pentru a-ți redefini propunerea de valoare, astfel încât brandul să fie relevant atât pentru actualele audiențe cât și pentru cele noi.
Branding de valoare:

Reinventare
Când viitorul business-ului depinde de o viziune nouă menită să-l mențină pe traiectoria de dezvoltare sau să-l reinventeze, o mare provocare devine păstrarea armoniei între brandul companiei, scopul său, valorile sale și cultura organizației.
Acum este momentul să aliniezi brandul și cultura companiei și să le integrezi pe toate nivelurile activității pentru a produce o schimbare sustenabilă.
Branding de valoare:
Idei:
- A face sau nu rebranding? Răspunsul ți-l dă auditarea de brand
- Construcția unui brand necesită o acțiune integrată
- Cum poate beneficia un brand de marketingul viral
- Branding cu impact
- Creativitatea în Design
- Brandfusion a câștigat aurul la Transform Awards Europe 2023 cu rebrandingul Adams Supplements
- Despre creativitate premiată cu Ștefan Ferencz, Brand Design Director Brandfusion
- Brandfusion câștigă un nou premiu la Rebrand 100 Global Awards
- Cum vede Mona Ursu, CEO Brandfusion, evoluția industriei de branding în următoarea perioadă
- Există domenii unde nu contează brandul?
“Când am decis că este momentul pentru un refresh al brandului Adams Supplements, aveam deja în minte o direcție către care aș fi vrut să se îndrepte el. Cu toate acestea, Brandfusion ne-a provocat cu o perspectivă diferită, obținută în urma unei analize atente a pieței și a discuțiilor cu consumatorii de suplimente alimentare.
De aceea, argumentele aduse de Brandfusion în favoarea conceptelor propuse și faptul că am putut asculta „vocea consumatorului” ne-au înlăturat, până la urmă, orice îndoială. Pentru mine, a fost o dovadă a capacității Brandfusion de a înțelege în profunzime business-ul, piața, consumatorul și de a veni cu soluții strategice și creative de a răspunde nevoilor acestora.”